sobota, 7 listopada 2015

2 | Zoo Wrocław


Hej wszystkim !
Po pierwsze, przepraszam że się nie odzywałam ale miałam problemy z laptopem 
przez co nie miałam możliwości napisać.
Teraz będę o tyle systematyczna na ile pozwoli mi czas :)
A przechodząc do notki .. W jeden z zeszłych weekendów spełniło się jedno z moich marzeń - byłam w zoo we Wrocławiu


Jeśli chodzi o mnie podróż minęła bardzo dobrze i szybko. 
Droga naprawdę fajna, także jeśli ktoś z moich rejonów to nie powinien narzekać ;)


Ogólnie bardzo polecam to zoo. 
Jest ogromne, więc zwiedzanie zajmuje trochę ale naprawdę warto.


Jest tam wspaniałe afrykarium.
Cudowne rafy, ryby, przedstawione tamto miejsce zachwyca i wzbudza wiele emocji.





Ale nie tylko to.
Różnorodność tamtego miejsca nie tylko zachwyca, ale i uczy.
Co więcej mówić, zapraszam do zdjęć :)









Oczywiście nie pokazałam na zdjęciach wszystkiego, bo tego jest mnóstwo.
Jeśli jesteście ciekawi zachęcam do zwiedzenia na żywo.
Przekonajcie się sami, że warto.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz